Friday, May 15, 2009

Tenang kembali~Orang2 kuat dibelakang aku

Ngeeee,

Walaupun 3 jam yang lalu,aku berasa sedih sangat,
tp apakan daya, hidup perlu diteruskan,
jangan di kenang athirah,
jodoh, maut, sume di tangan tuhan,
kita hanya mampu merancang,
td rasa terbeban sangat hati ku,
lepas aku solat,berdoa sume,
Aku mohon pada yang esa,
alhamdulillah aku kembali tenang,
syaitan+syaitan, engkau penyebab segalanya,
tibe2 aku rasa mahu describe pasal family aku,
mood tibe2 berubah,
Syukur pada Allah kerana menolong umat nye yang lemah ini,
Ntah tibe2 teringat aku mempunyai kluarga yang bahagia,
Aku banyak spend masa ngn family aku,
Mungkin aku anak sulung,
Tp x jugak,
mungkin aku telah di didik dari kecil sebegini,
Family No 1,
Sebab itu aku kurang nak hangout mcm kwn2 aku yang lain,
mcm remaja lain,
aku rasa tanggungjawab pada adik2 aku lebih penting dr segalanya,
sesetengah kwn aku x phm, situasi aku,
dorang ingat aku sombong la, x layan dorang la, aku tu la,aku ni la,
haishhhh,
aku harap ada orang yang betul2 pham aku mcm papa n mama,
mama n papa tempat aku meluahkan semua,
aku susah,
aku sakit,
aku resah,
aku sedih,
aku down,
Papa n Mama pengubat aku,
Adik2 tempat aku bermain,
Suka duka aku di kongsi bersama asyraf,
Aku sangat sayangkan family aku,
Dorang sume pembakar semangat aku,
Aku x kan lupakan jasa dorang,

mama: walaupun mama suka membebel tp mama baik hati,
penyanyang, tegas , memahami, tabah, berkerjaya,
berjiwa kental.

I love you,Mama!!!

papa : walaupun die nampak garang tp hati nya lembut,
penyanyang, kuat , x mudah mengalah, bila ada masalah
selalu bawak berbincang.

I love you, Papa!!!

nurul : Die kelakar, die adik yang baik hati, suka tolong ,
die selalu bg semangat pd aku, walaupun kdg2 die sengal,
poyo, keras kepala, tp hati die lembut, mudah cair,
Thankz nurul!!!

abang: Satu2 ye anak lelaki mazlan,
Minat gile softball,badminton,selalu sakat fatin,
Tp die sangat sayangkan kakak2 n adik ye,
Selalu bg nasihat pd aku n nurul,
Die ibarat mcm ustaz laa,
Die suka buat lawak,
Thankz abang,
Along doakan abang dapat 5A yaa,
Insyaalah!!!

fatin : Anak bongsu mazlan n juridah,
manja, suka tiru kakak2 ye,
tp sangat rajin,
belajar pandai,
banyak mulut,
tp die ada laa pengubat aku,
die suka wat lawak,
especially, bila gado ngn abang,

Thankzz fatin!!!

asyraf : banyak menolong aku,
Susah senang aku,
die selalu bg semangat,
Die ada je bila aku perlukan pertolongan,
Die hero aku,
Die Dr. aku,
Die badang aku,
Die jejaka malaya yang memahami aku,

I Love You, Sayang!!!


Tima kasih kepada semua yang banyak menyokong aku dalam meneruskan liku2 hidup ini....
I LOve You All...

2 comments:

Adeera Azman said...

Hey there kawan Fatyn :) Suka post ini. Seriously true !! Anak first, ibu and ayah kedua keluarga. Right ?

.chocolatevanilla. said...

heee,,
i love u too dear:P
be strong~